Marina bay - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Marina bay - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Marina bay

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

18 April 2013 | Singapore, Novena

Afgelopen dagen beetje gewerkt en vooral veel gesport. Even inhalen voor afgelopen week. Vandaag ben ik naar Marina bay gegaan. Sta ik te wachten op de tram word ik aangestaard door een man die natuurlijk dezelfde tram in stapt en mij 4 van de 7 haltes die ik moet nemen schaamteloos en non stop aanstaart. Welcome in the freakshow. Today's show is Larissa taking the tram. Come and see! Come and see! Voel me echt alsof ik in een of andere freakshow zit hier en ben opgelucht als ie eindelijk de tram uitstapt. De rest van mijn bewonderaars kijken tenminste nog weg als ik opkijk van mijn telefoon, alsof ze nooit gekeken hebben. Ik speel het spelletje gezellig mee. Dat is een stuk comfortabeler. Kom aan bij Marina bay en een man voor een groot gebouw zegt uit het niets welcome to singapore, where are you from. Dus ik vertellen dat ik uit Nederland kom en net verhuisd ben naar Singapore. Hij wijst naar een gebouw en zegt there's a place you can gamble. Die denkt dat ik gokverslaafd ben ofzo. Maar nu weet ik in ieder geval waar ik kan gokken.. Heb even rondgelopen op de olympic walkway en in het winkelcentrum. Je kunt met een gondelboot varen in het winkelcentrum. Alle gebouwen bij Marina bay zijn in bijzondere vormen en is wel cool om te zien. Heb trouwens twee nieuwe croatische beste vrienden gevonden op marina bay. Ze waren verdwaald en we gingen samen naar de weg zoeken. Uiteindelijk hadden we gevonden waar ik heen moest maar toen waren zij helemaal de weg kwijt. Heb echt met ze gelachen, ze waren vet grappig. Van de week maar even naar de pubs met ze op marina bay. Toen maar weer onderweg naar huis om Sammy op te wachten uit school. Even een tussenstop gemaakt bij de pizzaria om de hoek. Stop altijd om een praatj e met de jongens te maken. Nesh had pauze dus ben gezellig even daar gaan zitten en heb afgesproken om morgen in de pauze wat met hun te doen. Sammy thuis voor de tv gezet met een drankje en een snack en ook zelf even gerelaxed totdat ik Andy op ging halen van childcare. Julianne en ik hebben de kinderen meegenomen naar toastbox om ze wat eten te geven en ik heb thuis lekker pasta gegeten. Er moest natuurlijk ook gesport worden en na een behoorlijke work out ben ik even in de sauna gecrasht om te relaxen. Relaxen is zeg maar niet mijn ding dus na zo'n 20 minuutjes weer naar huis gegaan om een douche te nemen. Kutkindje Ric stond om het hoekje bij de deur om me te laten schrikken. Dat is m goed gelukt.. Nu lekker op de bank aan t chillen en mn bedje zometeen maar weer in.

  • 18 April 2013 - 18:22

    Manon:

    Hahaha jij wordt echt nog een keer ontvoerd serieus. En je bent vet naïef, zie je zo meelopen als ze je wat anders aanbieden dan whisky. Kom wel een chocolaatje eten hoor hmmm. Doet me echt denken aan vroeger met welke kinderlokkers je wel niet bent meegelopen nerd. Maar lekker voor je zelfvertrouwen daar, zou echt genieten haha. Ook al word je er vast gek van. Nou slaaplekker abla

  • 18 April 2013 - 20:19

    Mam:

    Hahaha ik kom niet meer bij!! En idd Manon heeft gelijk haha kijk jij nou maar uit voor die engerds!! Weet je nog bij het zwembad vroeger, iedereen moest bij die kinderlokker uit de buurt blijven en jij ging er naast zitten om te vragen of hij een kinderlokker was Hahaha ! Maar doe maar niet meer he. Love you Xxx

  • 21 Mei 2013 - 20:59

    Mell:

    Hahahaha wat ben je ook een loser!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 44158

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: