Ayelini - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Ayelini - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Ayelini

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

15 April 2013 | Australië, Blackwood

Vrijdag laatste dozen uitgepakt en de rest van mijn werk gedaan. 's Middags ben ik samen met Julianne naar de school van Sammy gegaan om naar een toneelstuk van de year 2's te kijken. Het toneelstuk ging over een meisje, Ayelini, dat verdwaald is in het bos en de dieren wijzen haar de weg naar huis. Sommige kindjes waren echt super schattig dus was wel leuk om te kijken. 's Avonds dacht ik even gezellig wat te gaan drinken ergens en wat mensen te ontmoeten. Ben al gewend aan het staren van mensen overdag maar mensen gingen nu tegen me praten en kreeg enge verzoeken van oude enge mannetjes dus ben maar weer snel terug naar huis gelopen. Bij de pizzaria op de hoek van mijn huis waren wat aardige jongens aan het werk en heb afgesproken binnenkort daar even wat te gaan drinken met hun. Deze waren tenminste normaal. Zaterdagochtend was ik van plan lekker in mijn kamer te blijven omdat ik de dierentuin in de huiskamer alweer hoorde rondlopen en gillen en daar had ik nou net geen zin in. Beetje jammer dat ik echt trek had. Mijn trek won het deze keer dus de huiskamer maar in gegaan en na mijn ontbijt zo snel mogelijk gevlucht naar de gym en lekker lang gesport. Was wel even nodig na een hele week niets. We zijn naar Doby Gauht gegaan om te lunchen en ik ben even naar de superhero winkel gegaan om een shirt van the Flash te halen voor supernerd Melanie. Dat was iets duurder dan ik in gedachte had. 100 dollar voor een shirt van the Flash ging net even te ver, dus die maar niet gehaald. 's Middags hadden we een pool/bbqparty bij een oudcollega van Ric en dat was wel gezellig. Het was echt mooi weer de hele dag dus lekker gezwommen. 's Avonds begon het te stormen en zijn we weer naar huis gegaan. Ook zondagochtend ben ik meteen naar de gym gevlucht. Daarna zijn we naar Chinatown gegaan om te lunchen en even de toerist uit te hangen. Overal foto's van gemaakt en ook in een tempel geweest. Ik moest een of andere kokssloof om me heen doen voor ik naar binnen mocht omdat mn benen te bloot waren. Was wel cool om te zien. Daarna zijn we naar Clarke quay gegaan om even langs de rivier te lopen en hier de toerist uit te hangen. Was net van plan om foto's te gaan maken toen mijn camera er mee stopte. Vandaag een hoop huishoudelijk werk ingehaald door de drukte van afgelopen weken en even naar het appartement gelopen dat mam en Rick geboekt hebben om er zeker van te zijn dat ze een raam in hun kamer hebben. Ik had heel trots tegen mam en Rick gezegd dat het op 3 minuten loop afstand was van ons appartement. Zeg maar gerust 30.. Ik had mij iets vergist in de afstand maar het is te doen gelukkig. Behalve overdag als t te warm wordt maar er gaat gelukkig een bus van het ene naar het andere appartement. Nog 7 weken en 2 dagen en dan zijn ze er eindelijk!!

  • 15 April 2013 - 17:22

    Mam:

    Haha wat duurt wachten lang he?! 30 minuten lopen is wel lang hoor, weer een andere boeken iets dichter bij?? Xxx

  • 16 April 2013 - 06:45

    Anita:

    haha, en dan is het nog de vraag is het jouw loopafstand of die van mamma? :) Het is nu aftellen hè? Xxx

  • 26 April 2013 - 19:34

    Els:

    Hoi meisje. Je hebt ondertussen alweer heel wat meegemaakt. Al je verhalen weer gelezen en ervan genoten.je hebt het daar behoorlijk druk begrijp ik. Maar het is wel allemaal leuk denk ik. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je mams. Nog even en dan zie je ze weer. Patrick gaat je vast ook opzoeken. Nou laris geniet ervan en ik blijf je volgen.
    Kus van je tante

  • 21 Mei 2013 - 20:57

    Mell:

    Ik zal maar weer even reageren! haha
    Ik dacht dat je die oude mannetjes wel leuk zou vinden?! hahaha
    Enn halloo 100 is DE flash meer dan waard! mega uber cool gewoon!
    Dan maar een nerd haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 44209

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: