Moving madness! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Moving madness! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Moving madness!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

11 April 2013 | Australië, Blackwood

Mijn veelbelovende woorden van mijn laatste verslag om te gaan zwemmen is niet echt wat geworden helaas. Julianne ging de kinderen ophalen en ik moest thuisblijven voor de technische dienst die natuurlijk niet op kwam dagen.. 's Avonds was ik aan het oppassen en voelde tijdens het voorlezen al dat er een migraine aanval aan het aankomen was. Had het al jaren niet gehad maar herkende die verschrikkelijke pijn meteen. Het werd steeds erger en ik lag dood te gaan op de badkamervloer. Op het moment dat ik moest overgeven begon Andrew te huilen. Hij was uit bed gevallen en helemaal over zijn toeren. Best timing ever! Meteen naar zijn kamer gerend dus om hem te troosten. Dat gekrijs maakte mijn hoofdpijn echt een stuk beter natuurlijk. Op het moment dat ik hem in slaap had kwamen Ric en Julianne thuis en ik on ik eindelijk mn bed in. Mijn kamer is licht en gehorig dus voelde me teeds zieker en zieker en had geen idee wat ik er aan kon doen. Toen maar hysterisch gaan huilen. Top oplossing! Mn hoofdpijn werd nog erger door mn gehuil en ging nog meer huilen door de pijn. Helemaal overstuur in mn bed en gelukkig na een paar minuten weer gekalmeerd en toen een washandje natgemaakt en op mn ogen en voorhoofd gelegd. Dat was wat donkerder en verzachtte de pijn een beetje. Dinsdag was het gekkenhuis hier. Werd misselijk en met dezelfde hoofdpijn wakker maar Julianne heeft me wat panadol gegeven en ik ben maar gewoon gaan werken. De verhuizers kwamen alle spullen uit de container brengen en aangezien Ric en Julianne druk waren moest ik ze helpen met aanwijzen waar alles naartoe moest, dozen tillen en spullen uitpakken en een plaatsje geven. Echt heel hard gewerkt maar het was super gezellig. De verhuizers waren echt aardig allemaal en het was leuk om gezelschap te hebben overdag op een moment dat ik Julianne niet kan storen. Ook woensdag de hele dag bezig geweest met opruimen, spullen wassen, dozen tillen en spullen een nieuw plekje geven. 2 dagen achter elkaar lekker bezig geweest en ook al was het een gekkenhuis, ik ben blij dat ik zoveel gedaan heb achter elkaar. Het einde is gelukkig al in zicht en alles heeft weer een nieuw plaatsje gekregen. Vanochtend ook lekker druk bezig geweest maar vanmiddag ging het lampje toch echt uit. Ik was gebroken en ben even op bed gaan liggen en besloot toen om lekker lang in bad te gaan liggen. Daar in gelegen totdat Sammy terug was van school. Mijn batterij was weer helemaal opgeladen dus heb Sammy mee naar buiten genomen om te basketballen, fietsen en te spelen op de playground. Ook even met Andy op de playground gespeeld en thuis nog even met de kinderen gespeeld. Morgen maar weer een paar extra dozen uitpakken en dan is het bijna gedaan denk ik. Ik ga lekker mijn bedje in zometeen!

  • 12 April 2013 - 06:50

    Anita:

    Jeetje meis, wat naar zo'n heftige migraineaanval, hoop dat je het voorlopig weer hebt gehad en dat je nu een beetje tot rust gaat komen nu de verhuizing bijna achter de rug is. Hoop dat je ook hier een super tijd gaat krijgen, dikke kus Anita

  • 14 April 2013 - 17:04

    Mell:

    Ik HAAT migraine!
    echt kut dat je t hebt als die kinderen om je heen hangen..
    je moet gewoon stilte en absoluut geen licht hebben!
    Ik had t ook vorige week, bah!
    Gelukkig ben je nu klaar met verhuizen, hopelijk word t allemaal wat rustiger
    en iedereeneenbeetjevrolijker! haha (doristijl)
    Schrijf maar lekker verder hoor, ik vind je verhaaltjes heel leuk!
    kuskuskusvanjezuszuszus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 44179

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: