Singapore it is! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Singapore it is! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Singapore it is!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

31 Maart 2013 | Australië, Blackwood

Na een hectische laatste ochtend om nog wat bits and bobs te regelen zijn we met zo'n 10000 koffers naar het vliegveld gegaan. Met al die tassen en rugzakken voelde ik me een echte backpacker. De vlucht ging verrassend goed. De kinderen waren stil en lekker filmpjes aan het kijken. Andrew was maar 1 keer huilerig en toen heb ik de kinderen stickers gegeven om mee te spelen en was alles weer goed. Tijdens de vlucht heeft Andrew 3,5 lang geslapen met als gevolg dat hij 's avonds in de hotelkamer natuurlijk niet meer wilde slapen. Omdat we in de avond aankwamen heb ik nog niet zo veel van het land gezien. We slapen voor twee nachtjes in het Orchard hotel en het is echt heel mooi. Hebben net lekker ontbeten met zn allen en er was echt een groot buffet en genoeg verschillende soorten om uit te kiezen. Ik realiseer nog niet echt dat we weg zijn maar dat komt wel als we het hotel uitkomen. Heb afscheid genomen van Tom de avond voor ik wegging en verder van niemand eigenlijk. Moet alleen even een simkaart kopen hier want mijn Australische nummer werkt niet hier. Ben alleen bereikbaar op de wifi in het hotel op het moment. We gaan zometeen naar buiten dus ik ga maar stoppen met schrijven.

  • 31 Maart 2013 - 15:57

    Herman De Kamper:

    Drukke tijd gehad de laatste dagen las ik,het is natuurlijk niet niks ff vehuizen.Ik hoop dat je daar ook een mooie tijd krijgt in Singapore,tot schrijfs weer. Herman

  • 31 Maart 2013 - 19:37

    Anita:

    Hoi meis,

    fijn om te horen dat de reis goed is gegaan en dat jullie veilig in Singapore zijn aangekomen.
    Veel plezier daar, tot gauw weer, xxx

  • 02 April 2013 - 13:30

    Mell:

    Je bent er!
    Ben echt heel benieuwd zoals je gemerkt hebt, hoe t daar is!! FOTO'S!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 44212

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: