Good friday! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Good friday! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Good friday!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

28 Maart 2013 | Australië, Blackwood

Ik ben weer terug van weggeweest. Heb een aantal dagen niets geschreven omdat ik in het begin niet zoveel had meegemaakt en vervolgens had het internetbedrijf ons internet te vroeg afgesloten. Julianne is door a whole lot of trouble gegaan om aan een dongel te komen voor internet zodat ze alsnog kon werken. Aangezien ze nu even wat anders aan het doen is vroeg ze of ik de dongel wilde hebben zodat ik even aan mijn fans thuis kon laten weten hoe het met mij gaat. Goede vrijdag begint net voor mij, terwijl het bij jullie nog donderdag is. Aangezien wij met Pasen vliegen heeft de Easterbunny voor deze keer een uitzondering gemaakt en de paaseitjes alvast verstopt in ons huis zodat de kinderen vandaag al een Egghunt kunnen doen. De kinderen hebben weer een nachtje bij opa en oma gelogeerd en dat gaf mij de kans om mijn koffer in te pakken gisteravond. Dat ging niet helemaal zoals gepland.. Heb met veel geweld mijn koffer dichtgekregen en gewogen. Keurig op gewicht dus ik blij. Loop naar de keuken om de weegschaal terug te leggen en ga naar mijn kamer om lekker relaxed mijn boek te lezen als ik zie dat de rits helemaal open is. De koffer was niet zo heeel strategisch ingepakt en zat veel te vol op deze manier. Dus kon weer overnieuw beginnen. Heb alles in speciale zakken vacuum gezogen en hij is nu op een paar laatste dingetjes na good to go. Julianne heeft woensdag een begrafenis gehad van haar moeder en dinsdag heeft Sammy sportdag gehad. Voor de rest zijn we vooral druk bezig de hele dag en is er niet zo veel bijzonders gebeurd. Ric komt zometeen terug uit Singapore om ons te helpen met wat laatste paar dingetjes en morgen vliegt hij weer met ons mee terug naar Singapore. Ik ga maar lekker aan het werk zometeen en vanmiddag paaseitjes zoeken. Slaaplekker in het koude Nederland! Niet dat het weer hier zoveel beter is, maar toch.

  • 29 Maart 2013 - 14:54

    Anita:

    Hoi Laris,

    super dat je even op de dongel mocht, mistte je verhaaltjes al, we waren zo verwend :). Spannend hoor Signapore, hoop dat je het daar ook super gaat krijgen. Een hele goeie reis en tot je volgende verhaal,
    xxx

  • 29 Maart 2013 - 23:35

    Pap:

    hoi moppie,
    lekker dat je weer in beeld bent.............
    die technische troep moet wel werken, want zo niet dan is het verrekte lastig.
    zelfs skypen tussen ons ging niet goed.
    even verhuizen van aussie naar singapore,tsjee het gaat bijna gewoon klinken.
    nou ik kan je vertellen, ik doe het je niet na !!!!!!!!!!
    ik ben ontzettend trots op je ,
    want jij doet het gewoon wel even,met een heel gezin erbij.
    ik wens je een hele goede vlucht en heel veel plezier in dat strenge land .
    xxxxxxxxxxxxxxxpap.
    en oh ja

    VROLIJKE PAASDAGEN XXX

  • 30 Maart 2013 - 00:13

    Mam:

    Hee lief en ja daar ga je dan strakjes op weg naar Singapore, spannend hoor! Weer op weg naar een nieuw avontuur in weer een ander land, echt top wat voor ervaringen jij op doet. Ik sluit me volledig bij je vader aan en ook ik ben super trots op je! Meis voor jullie allemaal happy easter en tot over 9 wkn. Dikke kus love you

  • 30 Maart 2013 - 18:34

    Ingrid:

    Waarschijnlijk ben je al onderweg als je dit leest. Ik ben heel jaloers op je. Wat een ervaringen doe jij op, super. Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe avonturen. Vrolijke paasdagen en tot schrijfs.

  • 02 April 2013 - 13:25

    Mell:

    LOER LOER LOER DE ZON SCHIJNT HIER!
    Dacht dat wil je wel even weten! :P
    Props voor Pasen & Jezus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 44164

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: