Botanic garden - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Botanic garden - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Botanic garden

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

23 Maart 2013 | Australië, Blackwood

Gister lekker druk dagje gehad met vooral alleen maar zware spullen tillen en verhuizen. De kinderen waren samen met oma en tante naar de dierentuin dus we hadden lekker de tijd om vanalles te doen en op een paar lastminute dingetjes na zijn we zo goed als klaar! Aangezien Tom zeurde dat hij altijd de gene was die begon met praten dacht ik een keer cool te doen en hem te vragen wat te doen 's avonds en toen kon ie niet. Dus ben alweer klaar met initiatief nemen hoor. Dan maar naar de gym gegaan waar ze een soort disconight hadden. Lekker klasje RPM gevolgde en daarna even wat chin ups gedaan en met een paar mensen gekletst. Thuis kwam ik erachter dat ik de buikspieroefeningen vergeten was dus die maar in mijn kamer gedaan en daarna nog even gaan lezen op bed voor ik ben gaan slapen. Vanochtend kwam Sammy me gezellig wakker maken om 06:40 en kon daarna ook niet meer slapen natuurlijk. De kinderen gingen naar zwemles en ik ben relaxed in bad gaan liggen en me rustig klaar gaan maken om naar de bank te gaan. Even gecontroleerd hoeveel geld er op mijn rekening stond en ook gelijk maar even wat geld opgenomen aangezien mn portemonnee aardig leeg was. Daarna terug naar huis gelopen om mijn portemonnee te dumpen en naar Wittunga Botanic Garden te lopen. Was al eens eerder met de kids heen gegaan maar toen was het gesloten. Dus ging nu zelf maar heen. Dat had ik veel eerder moeten doen. Serenity, peace, tranquility! Echt hoor wat een rust in dat park. Je hoort alleen wat vogeltjes en je ziet wat eendjes in een vijver. Het is ook nog eens een heel mooi park en na 24/7 rennende kinderen om je heen is het echt heerlijk om ergens een rustmomentje te kunnen hebben. Lekker genoten maar werd op de terugweg opeens heel misselijk. Heb me de rest van de dag niet lekker gevoeld en ben op bed gaan liggen en er net een half uurtje geleden weer uitgekomen en voel me al wat beter gelukkig. Krijg net een sms van Tom binnen wat ik aan het doen ben dus dan maar even afwachten of ik vanavond nog wat ga doen.

  • 02 April 2013 - 13:21

    Mell:

    Hahahahahaha OMA!
    Moest zo lachen he toen ik dit las, lekker in een park zitten en van de rust genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 44174

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: