Stirling! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Stirling! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Stirling!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

21 Maart 2013 | Australië, Blackwood

Heb de afgelopen dagen niet zo veel geschreven omdat er niet zo veel gebeurd is. Vooral aan het werken en inpakken geweest. Gister heb ik wel een leuk dagje gehad. 's Ochtends ging ik even sporten en kwam Zac tegen. Die werkt normaal achter de receptie maar hij was nu zelf aan het trainen dus we hebben gezellig samen getraind. Daarna ben ik even lekker gaan zonnen in de tuin en met Julianne mee gegaan naar Stirling om bh's voor Julianne te kopen. Stirling is een plaatsje van ongeveer een half uurtje van Blackwood en het ligt naast het dorpje waar Granny en Grandpa wonen. Granny kwam ook naar de winkel om een kinderzitje op te halen uit onze auto zodat zij de kinderen van school kon halen voor een dagje bij opa en oma thuis. Granny stelde voor dat ik Caitlyn wel even kon bellen aangezien die ook in de buurt woont. Dat was een goed idee. Caitlyn gebeld en een kwartiertje later zaten we gezellig samen op een terrasje. Daarna zijn we even door het stadje gelopen en hebben we alle winkeltjes bekeken. Stirling is echt een mooi en oud stadje en het ziet er supergezellig uit daar. Na een middagje daar doorbrengen zijn we doorgegaan naar Caitlyns huis waar ik haar ouders heb ontmoet en een kleine rondleiding heb gekregen. De huizen van Caitlyn en Granny zijn naast elkaar en de tuinen grenzen aan elkaar dus toen we de tuin inkwamen zagen we de kinderen al spelen en die kwamen meteen naar ons toegerend. Even snel aan Caitlyn voorgesteld en na een tijdje met de kinderen te spelen moest Cait terug om huiswerk te maken en ben ik met Granny en de kinderen gebleven. 's Avonds naar boksen gegaan en lekker gespard met Tom. Was wel grappig. Vandaag was het echt herfstweer hier. Koud, wind en regen en heb ik niet zoveel gedaan. De kinderen zijn vanmiddag weer naar opa en oma gegaan om daar te logeren en morgen naar de dierentuin te gaan. Extra vrij dagje voor mij dus en we gaan proberen zoveel mogelijk spullen en op te ruimen zodat we niets meer hoeven te doen behalve de last minute dingetjes. Dan zijn we eindelijk van dat gedoe af. Vanochtend lekker getraind in de gym en kom net terug van boksen. Waarschijnlijk de laatste keer want volgende week zullen we het wel druk hebben met vanalles regelen.

• 21 Maart 2013 - 12:13

Mama:

Gezellig allemaal lief! Goed idee van granny om Caitlyn te bellen. Leuk hoor dat je steeds meer mensen leert kennen. Ook lekker dat het inpakken bijna klaar is, wat een gedoe he?!
    Dikke kus en ook van Rick natuurlijk

• 02 April 2013 - 13:18

Mell:

En natuurlijk ook van Mell!!!