Endless day - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Endless day - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Endless day

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

18 Maart 2013 | Australië, Blackwood

05:30 Andy komt mijn kamer binnen om te vragen of hij met mijn telefoon mag spelen. Ook goedemorgen.. Ik zeg dat het daar nog iets te vroeg voor is en probeer weer verder te slapen. Deze keer met Andy naast me in bed. Om 06:05 wordt ie weer wakker en besluit ie naar de loungeroom te gaan met Sammy die ook al wakker is. Ik word nog zo'n 10 keer wakker van geluiden voordat om 06:45 mn wekker afgaat. Goed begin van mn dag. Julianne moest naar de dokter en Granny kwam optijd om Sammy naar school te brengen. Sammy dus snel klaar gemaakt en Andy ook klaar gemaakt. Toen oma vertrokken was met Sammy heb ik lekker een beetje lopen klieren in het huis met Andy en daarna zijn we samen naar childcare gelopen. Met een hoop plezier onderweg. We bedenken iedere keer dat we lopen allerlei spelletjes onderweg en het duurt een eeuwigheid om op de plaats van bestemming te komen maar wat een plezier heeft dat jochie onderweg! Iedereen die langsloopt schiet spontaan in de lach of begint tegen ons te praten hoe vrolijk we eruitzien. Terug thuis meteen aan de bak met een hoop was van het weekend en mensen helpen die langskwamen om wat spullen mee te nemen uit het huis. Heb de kasten in de gang leeggetrokken, in dozen gezet en naar de schuur getilt en vervolgens de was buiten opgehangen en de volgende was alweer in de machine gegooit. Nana en Julianne's zus kwamen langs en samen hebben we wat dingetjes in het huis verplaatst en daarna heb ik de was weer binnengehaald, gesorteerd, opgevouwen en de volgende buiten opgehangen. Ric's kantoor uitgezocht en leeggehaald en toen was het alweer tijd om naar school te lopen om Sammy op te halen. Pokke eind gelopen om vervolgens alleen met een rugzak te komen want Sammy ging bij een vriendinnetje spelen. Toen eten gekookt voor de kinderen en vervolgens naar childcare gelopen om Andy op te halen. We hebben een uur gelopen over een stukje van tien minuten maar wel weer de grootste lol gehad en thuis meteen geholpen met eten. Andy werd door Julianne in bad gedaan en naar bed gebracht terwijl ik Sammy probeerde te leren eten met bestek, waar ik zelf ook niet echt een held in ben maar het is ons gelukt! Toen heb ik Sammy in bad gedaan en daarna nog even snel een 2 potjes Monopoly met dr gespeeld en daarna kwam er alweer iemand om wat spulletjes mee te nemen uit het huis. Sammy naar bed gebracht en een verhaaltje voorgelezen en tien minuten later lag ze alweer in mijn bed. Op het moment dat ik dr terugstuurde naar dr bed en naar de gym wilde gaan, kwam Andy helemaal overstuur zn bed uit omdat ie zo'n last heeft van zn keel. Ik heb al een week keelontsteking en ben heel erg verkouden dus ben bang dat ik hem aangestoken heb. Julianne en oma brengen hem nu naar het ziekenhuis en ik moet thuisblijven om op Sammy te passen. De gym gaat zo dicht dus heb even pech deze keer. Kan in ieder geval niet zeggen dat ik me verveeld heb vandaag.

  • 18 Maart 2013 - 20:35

    Ingrid:

    Ik hoop dat het goed gaat met je kleine vriendje. Gaan ze daar gelijk naar het ziekenhuis als je keelontsteking hebt?

    Groet,
    Ingrid.

  • 02 April 2013 - 13:14

    Mell:

    Wat gemeen ben jij, z'n lief klein jongentje ziek maken!
    STOUTE LARRY!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 44191

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: