Pig sty! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Pig sty! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Pig sty!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

12 Maart 2013 | Australië, Blackwood

Vanochtend Sammy helemaal over haar toeren omdat ik Andy eerst klaar ging maken voor school en daarna pas haar. Ze ziet alles als een competitie en heeft hysterisch lopen huilen om het feit dat ze in haar ogen verloren heeft. Ik had haar al zo'n 6 keer gevraagd of ze zich wilde omkleden en ze vond het te vroeg dus had besloten Andy maar eerst te doen. Dat doe ik dus ook niet meer. Kinderen weggebracht en eerst maar eens wat was weggegewerkt. 4 dagen weg met 5 personen brengt een hoop was met zich mee. De hele dag bezig geweest met spullen uitzoeken, weggooien en inpakken. Het hele huis is een teringzooi. Overal staan dozen met spullen en ik word er gek van. Ik functioneer niet goed met zoveel troep om me heen. Ben wel honderd keer op en neer gelopen om vervolgens te vergeten wat ik ging doen. Ook zijn er verhuizers geweest om alvast een aantal spulletjes op te halen en hebben opa en oma de kinderen aan het eind van de middag even over genomen zodat wij het huis een beetje op orde konden krijgen. 's Avonds weer even hard gewerkt met mijn personal trainer en ga vanavond nog een nachtje extra bij slapen zodat ik morgen weer hard aan het werk kan om die varkensstal een beetje weg te werken!

  • 12 Maart 2013 - 20:09

    Pap:

    Hoi kanjer,
    lekker he verhuizen !!!
    Maar ik heb je foto gezien van Singapore dus zou ik me maar niet zo druk maken.
    het is voor een goed doel.

    ik ben weer helemaal bij met al je story`s en moet wel vaak om je lachen hoor.
    lekker chaotisch zootje daar.
    maar dat past wel een beetje bij je [toch?]

    nou de groetjes daar aan de aussies en een xxx van pap.
    love you .

  • 12 Maart 2013 - 23:03

    Mell:

    Hahaha jij functioneert niet goed met troep?
    Had je je slaapkamer wel eens bekeken?
    haha ik was veel erger dan jou dus ik mag t zeggen ! :P
    Straks ben je er vanaf, kun je lekker chillings in dat luxe zwembad van je!
    Waar ik uber jaloers op ben offcourse!
    Succes Larry! Smaaak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 44150

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: