First challenge day! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu First challenge day! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

First challenge day!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

18 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Vannacht werd ik een beetje paranoide wakker. Ik dacht dat er iemand voor mijn raam stond. Dat kwam omdat ik een eng boek aan het lezen was denk ik ofzo. Vervolgens ging mijn wekker niet af om half 6 dus ben niet naar de gym gegaan en had geluk dat het vroeg licht werd waardoor ik net optijd wakker werd om aan het werk te gaan. Goed begin van mijn eerste challenge dag dus! Ook besloten de kinderen dat ze niet wilden eten omdat ze geen trek hadden. Geen probleem dan maar geen eten zodat ze nog konden spelen voor ze naar school moesten. In de auto begon Sammie te huilen omdat ze geen honger had en dr eten wilde en ze wilde nog een knuffel van dr vader. Moeder boos en ik geirriteerd want nu waren we zeker laat. We hadden Andie beloofd om Sammie's klas te laten zien en daarna bleef Sammie de ook nog op school kloten. Toen we weggingen om Andie naar childcare te brengen was alles gelukkig weer goed. Hij was wel vrolijk gelukkig en ging meteen spelen zodra we aankwamen. Thuis heb ik eerst mn boek uitgelezen, de boodschappen gedaan, de bedden van de kinderen afgehaald en opgemaakt en de was gedaan. Tussendoor geluncht en daarna de was opgehangen. Tijdens het afhalen van de was heb ik mijn knie verdraaid en die werd meteen blauw. Daar moest ijs op en kon nu dus weer niet naar de gym. Tegen die tijd dat ik klaar was met alles, was het alweer tijd om Sammie op te halen en haar te helpen met haar huiswerk. Daarna heb ik haar alvast haar eten gegeven en heeft Julianne Andie opgehaald van childcare, hem eten gegeven, gewassen en meteen naar bed gebracht want hij was heel moe van het drukke weekend. Ric had hamburgers voor ons gebakken hele uitgebreide met vanalles op de burger en daarna hebben we nog een paar potjes gekaart met Sammie. Vervolgens heb ik het verhaaltje dat ik voor dr heb geschreven voorgelezen en nu ga ik me vervelen in plaats van sporten. Maar ik heb de hele dag in ieder geval geen chocola gegeten! En dat is moeilijker dan ik dacht want in dit huis is zo'n beetje alles met chocola. Er zit overal wel een laagje chocola op of stukjes chocola in.

  • 18 Februari 2013 - 12:14

    Mam:

    Balen van je knie meis. Hoop voor je dat het snel weer beter gaat. Slaap lekker strakjes. Dikke kus

  • 18 Februari 2013 - 19:01

    Els:

    Hoi Larissa . Doe je een beetje voorzichtig met je knietje ?

  • 18 Februari 2013 - 19:41

    Ingrid:

    Volgens mij is het voor jou alweer een nieuwe dag als je dit leest.
    Hopelijk heeft je wekker zijn werk gedaan, is je knie bijgetrokken en zijn de kinderen goedgestemd. Maak er een leuke dag van (zonder choco).

    Xxx

  • 19 Februari 2013 - 07:27

    Anita:

    Hoi meis,

    hoop dat het gauw beter gaat met je knie. Dit was niet echt jouw dagje hè? Zit met een heel slaperig hoofd achter de computer, bij jou is de dag al weer een heel eind opgeschoten, lezen gauw weer hoe het vandaag met je gaat, liefs

  • 07 Maart 2013 - 16:10

    Mell:

    Loeroesoe!
    arme jij, wel voorzichtig doen hoor!
    word nog lastig anders met je chocola en sport verslaving. haha
    ik ga even verder lezen, whoehoehoe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 44151

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: