I'm sorry.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu I'm sorry.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

I'm sorry..

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

13 Juni 2011 | Spanje, Madrid

I'm sorry.. Dat heb ik vandaag wel een miljoen keer moeten zeggen. Ik was moe en ben echt aan het kloten geweest. Ik heb echt veel fouten gemaakt die ik normaal niet gemaakt zou hebben als ik alles even goed gecheckt had.

Ook vandaag hebben we weer 14 gezinnen naar Gloria Palace Royal gestuurd omdat we geen plaats hadden. Sommige mensen zijn daar natuurlijk heel blij mee omdat ze een gratis promotie krijgen, maar andere gasten komen hier al jaren en ook een aantal keer per jaar. Dan wordt je niet vrolijk als je weggestuurd wordt. Wel geven we de gasten de kans om zelf te kiezen om te blijven of niet. Nouja, kans.. We laten ze de slechtste kamers zien die we beschikbaar hebben zodat ze zeker weten dat gasten de kamer niet willen hebben. En wanneer ze wel tevreden zijn krijgen ze te horen dat ze "toevallig" een annulatie hebben gehad op een betere kamer en dat ze die kamer dan mogen hebben. Die betere kamer is natuurlijk al meteen de kamer die de gast oorspronkelijk zal krijgen maar door het spelletje op deze manier te spelen krijgen we de meeste gasten wel tevreden.

Vanmiddag heb ik met Karina even wat aan school gedaan. Nouja, ik heb een formulier gezocht, opgeslagen en uitgeprint. Maar het is toch alweer een hele stap verder dan eerst. Ik moet toch echt wat gaan doen aan mijn huiswerk van de week want ik heb nog 9 dagen voor ik weer naar Nederland vertrek.

Na het uitprinten van mijn huiswerk heb ik eventjes een uurtje in de zon gelegen. Die al bijna weg was aangezien het al 6 uur 's avonds was. En daarna ben ik met Karin naar de subway gegaan om een lekker broodje te halen. Ik was ook wel blij vandaag want toen ik klaar was met werken was Karina nog vrij maar die moest om vijf uur werken. Dus ging ik even lezen en zwemmen enzo en toen ik daar net geen zin meer in had om 6 uur was Karin net klaar met werken. Dus ben in mijn vrije uurtjes de hele tijd vermaakt vandaag.

Ik ga zo even kijken of ik wat dingetjes aan kan passen voor mijn vliegticket. Ik weet dat je het ticket aan kan passen maar ik kon de vorige keer niet ontdekken of ik het aantal kilo's en het aantal stuks ook aan kan passen. Want daar heb ik even een klein foutje gemaakt.

  • 14 Juni 2011 - 08:00

    Ingrid:

    Oeps... wel even je koppie er bij houden girl. Nu niet ff de laatste lootjes verknallen.

  • 16 Juni 2011 - 14:35

    Mam:

    dat wordt bij betalen.... Hou van je, kus

  • 21 Juni 2011 - 20:55

    Mell.:

    DUMBO! Haha
    ach stommer dan je ID krijt raken net voor je t vliegtuig in moet is t niet!
    PLEASE VERGEET MORGEN JE SPULLEN NIET! (A)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 44160

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: