Gekkenhuis! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Gekkenhuis! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Gekkenhuis!

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

12 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Ik heb gisteravond van 6 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts gewerkt en het was echt een gekkenhuis. Het hotel is helemaal volgeboekt en we hebben zelfs een behoorlijk aantal overboekingen. Het is één grote bende in de receptie en er was gister ook echt geen organisatie. We hebben heel veel gasten naar ons andere hotel gestuurd. Zogenaamd omdat we met een promotie actie bezig zijn voor Gloria Palace Royal. Het is de hele dag redelijk rustig gebleven en rond 11 uur kregen we 100 check- ins. Eerst een groep van ongeveer 60 man en toen we die weggewerkt hadden dachten we met zijn allen achter even wat te kunnen eten. Want tijd voor pauze was er natuurlijk niet. Maar zodra iedereen ook maar 1 hap van zijn eten had genomen stond de volgende groep gasten alweer voor de receptie. Toen ik om twee uur klaar was, was ik echt kapot van het werken en heb niet eens tijd gehad om het werk te doen wat ik normaal had moeten doen. Karin was even naar het centrum geweest en kwam om 2 uur gelukkig terug met een cheeseburger voor me. Daar had ik net zin in dus dat kwam goed uit. Toen ik rond half drie in mijn bed lag bedacht ik me dat ik vier uurtjes kon slapen omdat ik om 7 uur vanochtend alweer moest werken in de receptie. Ik heb nog eventjes met Karina gekletst en ben vervolgens gaan slapen.

Gek genoeg was ik vanochtend niet eens moe op het werk. Toen ik mijn bed uit moest komen had ik er wel eventjes last van, maar zodra ik achter de receptie stond viel het wel mee. Ik kon meteen aan de slag met het werk waar ik vannacht niet aan toe gekomen was en toen ik klaar was kreeg ik eventjes de tijd om te ontbijten. Vandaag hebben we een beetje de bende van gister op orde kunnen krijgen en vooral veel kluisjes verkocht omdat we daar tijdens het inchecken niet aan toe gekomen zijn. Wel was het met de check-ins van vandaag weer een grap want alles stond in het systeem maar zonder kamernummers. Dus bij iedere check-in moesten we eerst van alles controleren en alle gasten moesten wachten. Gelukkig hadden we niet zo veel check-ins vandaag.

Na het werk heb ik eventjes in de zon gelegen en ben ik met Karin wat gaan eten. Ik zou ook om 6 uur met Karina even naar de comedor gaan maar ik wilde eerst even gaan zonnen. Toen kwam ik om 10 voor 6 op het geniale idee om op een luchtbedje in het water te gaan liggen en ben ik maar niet meer naar de comedor gegaan.

Ik heb net eventjes gedoucht en ga niet veel meer doen vanavond. Ik probeer mezelf een beetje wakker te houden, want als ik nu ga slapen kan ik vannacht weer niet slapen en ik moet morgen weer om 7 uur beginnen.

Gelukkig ben ik dinsdag een dagje vrij. Daar ben ik echt wel aan toe. Alleen moet ik alsnog vroeg op omdat ik met Karin en Nadine ga winkelen in Las Palmas. Maar dan vind ik het niet zo erg om vroeg op te staan.

• 12 Juni 2011 - 20:54

Ingrid:

Haha... Plannen en organiseren, ik ben er DOL op. Vooral als aan het eind alles weer goed is gekomen, dat is toch kicken! Zo te lezen heb je het er weer goed van af gebracht, mooi toch? Weer een ervaring rijker.
    Zet em op.

• 13 Juni 2011 - 09:52

Erica:

Hoi Larissa,

Ik zie dat je lekker druk bent. Je wordt goed bezig gehouden. Veel shopplezier in Las Palmas.
    Groeten
    Erica

• 21 Juni 2011 - 20:51

Mell.:

Je gaat straks die chaos nog missen :P haha
    Hoor van mama dat je lekker veel shopt!
    Neem je een hoop leuke kleren mee voor me?! haha
    Loveyou