Party! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Party! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Party!

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

11 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Vannacht zijn we met een hele groep stagiaires uitgegaan in Playa del Ingles en het was echt gezellig. Heb echt een top avond gehad!

Ik heb weer bij Karin geslapen en we zijn nu even in het office. Om 6 uur moet ik werken en ik heb al een heel schema gemaakt voor vandaag.

Om half drie gaan we ontbijten in de comedor en daarna ga ik even douchen en mijn bikini aantrekken. Dan gaat Karin werken en ik ga zonnen. Ik ben echt weer helemaal wit geworden omdat ik altijd binnen zit. Dat is niet helemaal de bedoeling. Dan ga ik rond 5 uur half 6 weer even eten en dan lekker werken.

• 12 Juni 2011 - 11:50

Ingrid:

Uhh, om half drie gaan we ontbijten? Of dat nou in de morgen of in de middag is, het blijft een rare tijd om te ontbijten dacht ik zo.

• 12 Juni 2011 - 18:59

Larissa Bosman :

Haha dat is in de middag!
    En voor ons is half drie op een vrije dag best optijd hoor!

• 21 Juni 2011 - 20:46

Mell.:

Meisje, ik had alles gelezen maar nog niet gereageerd!
    En aangezien je morgen weer hier bent ga ik dat maar nog even doen!
    Ben echt jaloers, ook al ben je morgen terug.
    Ik zit er echt overnatedenken om ook weg te gaan, alleen ben zo bang dat ik t niet durf! of er dan ben en naar huis wil :P haha
    Jij was gelukkig niet alleen!
    k ga even onder al je berichtjes reageren :P hahaha
    lufs.