Facebook - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Facebook - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Facebook

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

26 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Ik heb na 16 weken hier besloten om toch echt maar een keer te gaan beginnen met foto's op mijn computer te zetten.

Ook heb ik eindelijk mijn facebook profiel een beetje bewerkt en wat mensen die ik ken toegevoegd. Van de week ga ik als ik tijd heb alle foto's even sorteren en dan ga ik alles wat ik leuk vind op facebook zetten.

Morgen ga ik met Yori naar de markt in Mogán en daarna lekker shoppen in Vecindario. 's Avonds moet ik wel werken tot 2 uur 's nachts en daarna ga ik waarschijnlijk uit met Karina in Playa del Ingles.

  • 26 Mei 2011 - 22:37

    Mell.:

    Oh ik wil ook shoppen! puuh
    veel plezier meisje, bijna bijna bijna :D hihi
    ben benieuwd.
    Loveyou (L)

  • 27 Mei 2011 - 06:24

    Manon:

    Ik zag al dat je mijn mooie manon meelbos uit je naam hebt gegooid:(. Ben trots op je meisjepeisje. Ik droomde net helemaal dat mn haar weer sterk was en dat t niet uitviel. Vind t echt erg. Ga nu mn bed maar uit en bloed laten prikken. Laat t je nog wel weten wat voor polio's eruit komt. Loveyouu xxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 44173

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: