Playa del Ingles - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Playa del Ingles - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Playa del Ingles

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

23 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Ik heb zojuist een heel verslag getypt maar die is dus weg door mijn ultra slome internet verbinding. Al ben ik wel blij dat ik een keer verbinding heb in mijn slaapkamer.

Ik heb dus geen zin om weer dat hele verhaal te gaan typen. Maar het kwam erop neer dat ik alweer lekker aan het uitgaan ben de laatste paar dagen, dat mijn losgeld weer op is, dat ik een klote dag heb gehad op mijn werk wat begon met mij verslapen, een verkeerde incheck, een boze baas en nog veel meer gedoe. Na het werk ben ik naar het centrum geweest, Jari even gebeld die is 16 geworden vandaag dus die moest ik natuurlijk wel eventjes feliciteren, met Yori gekletst in het office en hem even geholpen met het werk. En dat ik van plan was film te kijken en er toen achter kwam dat internet het deed. Dat ik vanavond eigenlijk wel uit moet omdat het de laatste avond is van Michael. Mijn Belgische broer. Maar dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb en al in mijn bed lig. En dat ik het niet kan maken om niet te gaan.

Dit is in het kort mijn hele lange verhaal van net. Oja, ik had ook nog geschreven dat we uit waren geweest in Playa del Ingles en dat we in de ZigZag gratis drank krijgen, onze oude Ierse collegaatjes tegen gekomen zijn en dat ik vroeg naar huis ging om te werken, dat ik voor het eerst de wekker op mijn Nokia had gebruikt wat dus niet goed is gegaan. En dat was het wel zo'n beetje.

(Dit was een heel leuk verhaal)

  • 23 Mei 2011 - 08:33

    Mell.:

    Hahaha en nu is t ietsje minder leuk!
    haha ben benieuwd naar t andere verhaal!
    Ik ben ziek, snik snik.
    Nou kan niet wachten op je nieuwe verhaal!
    Kusje & loveyou.

  • 23 Mei 2011 - 23:06

    Ingrid:

    Dat gaat lekker dussssss......

  • 24 Mei 2011 - 10:09

    Mam:

    klinkt geweldig allemaal... Vandaag weer een leuke dag hoop ik! kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 44231

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: