Terug in het hotel. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Terug in het hotel. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Terug in het hotel.

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

19 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Ik ben gisteravond om tien over half 6 aangekomen in het hotel. Meteen gaan douchen, omkleden en aan het werk gegaan.

Ik heb het de afgelopen dagen heel leuk gehad in Nederland maar toch was ik na die paar dagen blij om weer "thuis" te zijn. Van te voren had ik verwacht dat ik na een paar dagen Nederland niet meer naar het hotel zou willen maar dat was echt niet zo. Tijdens het werk heb ik weer hele gesprekken met Karina en Yori gehad over wat ik hier allemaal gemist had. Ik heb ze in die vier daagjes in Nederland best wel gemist.

Maar ook in Nederland was het heel leuk. Ik ben lekker met Manon wezen shoppen, met mama bij oma op bezoek geweest en ik heb met Melanie, Jimmy, Jari, Manon, Michelle en andere Manon gechillt. Ook heb ik lekker veel snoep enzo gekocht en een stroopwafel gegeten. Echt heerlijk!

Gister was ik echt moe op het werk na het vliegen. Op het laatst moest ik bonnetjes sorteren achter en viel ik steeds bijna in slaap. Toen werd ik gelukkig naar voren gestuurd. Vandaag begin ik ook pas om 6 uur, maar ik heb echt geen idee wat ik ga doen vandaag. Lekker even mijn boek lezen ofzo denk ik.

  • 19 Mei 2011 - 11:42

    Mell.:

    ik ben blij dat je veilig bent aangekomen!
    Ik hoop echt dat alles doorgaat! (je begrijpt wel waar k t over heb)!
    Loveyouu..

  • 19 Mei 2011 - 16:50

    Paul:

    hee meissie,
    Hoe is het met je??Lang nie gehoord.Las dat je in ff Nederland bent geweest en nog wel in Eindhoven.Als ik dat geweten had was ik je op komen zoeken;-).Wel een hele verassing voor paps zeker.Hoe bevalt de receptie??net zo leuk als achter de bar??Nog een maandje genieten in het zonnetje en dan zit het er weer op.Succes met werken.Doe ze de grt daar.
    Liefs X

  • 19 Mei 2011 - 17:30

    Erica:

    Hoi Larissa,
    Nou hier ben ik dan met een reactie.
    Ik hoop dat je gauw weer "bijkomt" van je tripje naar Holland. Maar dat zal wel lukken, want ik lees dat je het erg naar je zin hebt daar. Nog veel succes de laatste 32 dagen.
    Groetjes Erica

  • 19 Mei 2011 - 19:57

    Mama,:

    Gelukkig is de reis goed gegaan. Wij vonden het heerlijk om je weer ff thuis te hebben. Maar snap ook wel dat je het ook daar erg naar je zin hebt. Wat voor geheim hebben jullie nu weer????
    Ik had je nog gebeld vanmiddag maar je pakte niet op., geeft niets hoor bel je van de week weer ff.

    dikke kus ook van rick

  • 21 Mei 2011 - 06:51

    Anita :

    Hoi Laris,

    wat leuk zeg dat je toch bij de verjaardag van pappa kon zijn, ook leuk om je nog even gesproken te hebben. Een goed teken hoor dat je het naar je zin hebt gehad hier en toch ook weer graag terug wilt. Nog veel plezier de laatste weken,

    dikke kus Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 44188

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: