Back in Holland! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Back in Holland! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Back in Holland!

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

16 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Zaterdag 14 mei ben ik aangekomen in Nederland. 18 mei vlieg ik weer terug. Ik ben hier een paar daagjes omdat papa vandaag 50 is geworden en dat werd gister groot gevierd.

Ik kwam zaterdag rond kwart over 11 al aan in Eindhoven. Dat is vroeger dan verwacht en Rick was nog onderweg om mij op te halen. Omdat ik heel erg moe was ben ik thuis meteen gaan slapen en drie uurtjes later ben ik wakker geworden.

Net toen ik wakker werd waren Ted en Nynke op bezoek en hebben we daar even mee gekletst. Daarna heb ik wat gegeten en ben ik weer gaan slapen. De eerst volgende keer dat ik wakker werd was het al zondag ochtend half 6. En mama was al een half uurtje thuis. Vervolgens ben ik even gaan douchen en heb ik weer geslapen tot half 11 ongeveer. In totaal heb ik 18 uur geslapen achter elkaar. Ik was ook echt heel moe dus het was echt even nodig. 's Middags ben ik mij klaar gaan maken voor het feest en heb ik even tv gekeken, een boek gelezen en wat muziek geluisterd. Ik kon natuurlijk niet naar buiten want niemand mocht nog weten dat ik in Nederland was.

Rond kwart voor vier heeft mama mij opgehaald en ben ik naar de kroeg gegaan, waar het feest al goed op gang was. Papa werd naar voren geroepen en toen kwam ik binnenlopen. Hij was heel erg verrast dat ik er was en vond het echt leuk. Ik heb echt een leuke dag gehad op dat feest en ben blij dat ik weer eventjes in Nederland bent. Het voelt wel raar dat ik hier weer ben, maar wel leuk.

Vanochtend heb ik koffietijd gekeken en op dit moment staat gtst aan. Echt leuk, want dat heb ik al drie maanden niet kunnen kijken.

Het was echt leuk om iedereen gister weer te zien en vind het vooral leuk dat Luc en Nuts mij beloofd hebben een reactie neer te zetten op mijn site. Ik voel me zeer vereerd dat ze al mijn verhaaltjes lezen, maar vind het jammer dat ik nooit een reactie krijg. Nu moeten ze wel!

  • 16 Mei 2011 - 11:13

    Luc:

    Ik kan nu inderdaad niet achterblijven om een reactie te plaatsen. Ik vond het erg leuk om je weer te zien en ook de reactie van Erik toen je binnenkwam.

  • 17 Mei 2011 - 10:38

    Mell.:

    meisje!
    ik ga nu je schoenen zoeken!
    net gedouched.
    bel je zo (L)
    nog 5 weken en dan blijf je hier! jeeeh

  • 18 Mei 2011 - 12:20

    Mam:

    Hoi lieverd, ik vond het super dat de verrassing zo goed is gegaan. Er zijn heel wat traantjes gevallen. Het feest was top en het had niet compleet geweest als jij er niet bij was geweest. Je zit nu in het vliegtuig en heb net papa gesproken om te vragen hoe het met je ging. Alles is goed gegaan en hij heeft gewacht tot je de lucht in ging. Gelukkig maar hoefde je niet alleen te wachten. Ik stuur je nu ff een mail. Lieverd ik hou van je en tot gauw weer, kus en knuf

  • 18 Mei 2011 - 22:00

    Ingrid:

    Hoi Laris,

    Super dat je er was op het feest. Die stomverbaasde blik van je vader was prachtig en ook ik moest een traantje wegpinken (lekkere muts). Ik heb er wat foto's van, maar die zijn niet zo scherp.
    Nu nog even werken en dan vliegen die paar weken om en ben je weer terug bij ons.
    Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 44220

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: