Kleine update - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

09 April 2011 | Spanje, Madrid

Gister hebben wij het nieuwe werkrooster gekregen. Ik ben vrijdag en zaterdag vrij. Opzich is dat wel chill maar dat betekend wel dat ik nu negen dagen achter elkaar moet werken.
We hebben gister een nieuw buurmeisje gekregen die ik vandaag eventjes in het kort heb rondgeleid. Vanavond komen de rest van haar kamergenootjes hier aan.

Vanochtend zijn de ouders van Karina aangekomen. Echt leuk dat ze er zijn! We hebben net even gezellig met ze gekletst en ik ga vanmiddag met Karina mee naar hun kamer omdat ik benieuwd ben hoe dat eruit ziet. Het schijnt dat ze één van de beste kamers van de hotel hebben.

Volgende week of die week daarna ga ik samen met Michel in Las Palmas boksspullen halen.

  • 09 April 2011 - 12:54

    Mell.:

    Haha meisje,
    Melvin zal trots op je zijn!
    Vechtertje!
    Gaat t al beter? en hoe gaat t met je knie?
    wel voorzichtig doen!
    god, ik heb je zooooveel te vertellen,
    gister was echt heel vaag.
    je hoort alles later.
    loveyoubabe

  • 09 April 2011 - 12:55

    Larissa Bosman :

    Kom online dan gek..
    Dan kunnen we ff skypen!

  • 11 April 2011 - 04:52

    Anita:

    Hoi meis,

    dat betekent naast gezelligheid ook weer een week lekker eten hè? Of is het inmiddels al verbeterd vanuit je werk? Geniet lekker van alles, gaat zo snel. En sterkte met je knie, take it easy, heel veel liefs uit Koog :)

  • 12 April 2011 - 22:54

    Els:

    hoi larissa.hoe gaat het nu met je knie? ik volg al je verhalen en dat is erg leuk. veel succes nog en denk een beetje aan jezelf.groetjes van ons.

  • 13 April 2011 - 07:59

    Petra:

    Nou je kast is binnen zo gaaf heb zelf nog nooit zo'n kast gezien. ik ga zo je gordijnen halen dan is jou kamer klaar. Spannend hé. we hebben je kaartje's allemaal binnen gehad heel erg leuk. ( zit jij aan de kant van de haven?) xxx petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 44214

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: