Romantische avond! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Romantische avond! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Romantische avond!

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

07 April 2011 | Spanje, Madrid

Wij gaan hier met nog een meisje om die ook Larissa heet. Eergister vertelde ze me dat ze opzoek is naar een andere kamer omdat ze gek wordt van dr kamergenootje. Met ze allen hebben we besloten dat ze er bij ons wel bij kon en gister vertelde ze dat alles geregeld was.

Ik heb gister ochtend weer lekker gebokst. We zijn vooral een beetje aan mijn houding en technieken aan het werken om dat een beetje onder controle te krijgen.

Toen ik terugkwam heb ik eventjes gedoucht en wilde ik gaan slapen. Ik had 's nachts bijna niet geslapen en was echt doodmoe. Maar Larissa was haar spullen aan het verhuizen en iedereen in de kamer was wakker dus dat lukte niet echt. Rond 4 uur was het eindelijk stil in de kamer en ben ik in slaap gevallen. Dat was niet echt slim want om half vijf ging mijn wekker al omdat ik moest werken. Ik had echt geen energie op mijn werk en heb in mijn pauze even een koude douche genomen. Daarna ging het gelukkig wel weer.

Toen ik in het restaurant stond werd ik door de restaurantmanager naar de Bar Salon gestuurd om bij het zwembad de bedjes te gaan doen. Toen ik boven was werd ik weer naar beneden gestuurd omdat diezelfde restaurantmanager naar de chef in de bar had gebeld dat ik in het restaurant moest werken...

Het was romantische avond in het restaurant. Dat is het iedere woensdag maar ik ben meestal op woensdag vrij dus ik had het nog nooit gezien. Op iedere tafel stond een kaarsje en er was een man op een viool aan het spelen. Heel irritant was dat. Van sommige stukjes die hij speelde viel ik zowat in slaap en van andere stukjes schoot je spontaan in de lach. Gelukkig mocht ik na een tijdje weer naar de Bar Salon.

Ook was gister carnaval avond in het hotel. Iedereen achter de receptie was verkleed en ook in de Bar Salon kreeg je een hoed of een pruik op tijdens het werk.

Ik kreeg niets omdat ik in het office stond en het dan niet zoveel nut heeft om verkleed te zijn. Vooral de receptie was erg lachwekkend om te zien.

Na het werk heb ik nog eventjes wat ijs op mijn knie gedaan en daarna zijn we lekker gaan slapen.

Vanochtend lekker uitgeslapen en met Larissa even onze werkkleding bij de wasserette opgehaald. Omdat Larissa en ik dezelfde werkkleding en dezelfde naam hebben delen we één haakje met werkkleding. Normaal hangen dr wel een aantal blousjes en broeken aan maar deze keer was er helemaal niets. Wat betekend dat zowel Larissa als ik geen werkkleding zouden hebben. Dus wij in ons beste Spaans uitgelegd dat we allebei Larissa heten en allebei werkkleding nodig hebben. Uiteindelijk hebben we beide nieuwe kleding gekregen en deze meegenomen naar de kamer. Ik moet zo weer even heen want ik ben vergeten om mijn gewone was op te halen.

  • 07 April 2011 - 13:24

    Michelle:

    wat leuk een naam genoot erbij.
    echt leuk al die verhalen die je schrijft, ik zou dat echt vergeten. Ben trots op je schat(L) zou blij zijn als je weer terug was heerlijk bij ons.

  • 07 April 2011 - 16:30

    Mell.:

    Ik was aan t werk, werk werk!
    Boehoe je bent net off als ik met je wil skype! HOMO
    snel doen hoor.
    loveyou. k ga foto's kijken
    kus

  • 07 April 2011 - 18:47

    Manon:

    Hahaha een man op een viool is romantisch loer, niet irritant!
    Ik heb t zo koud he, was ik maar in je 30 graden hmmm(L) xxxx loveyouu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 44235

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: