Spierpijn - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Spierpijn - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Spierpijn

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

05 April 2011 | Spanje, Madrid

Ik heb wel een beetje spierpijn van gister. Eigenlijk heb ik nergens last van behalve bij een gedeelte van mijn bovenbeen. En ook echt op een hele rare plek.

Ik ben vanochtend toch maar niet meegegaan naar Vecindario. De kamer was echt een bende dus heb ik lekker de hele dag schoongemaakt en opgeruimd.

Ook nog ff een kleurplaat ingekleurd want ik heb weer nieuwe gestolen bij de kinderanimatie!

Net heb ik eventjes met mama en Rick geskypet. Ga vanavond lekker vroeg slapen want ik ben moe en er is toch verder niets te doen in het hotel.

  • 06 April 2011 - 05:14

    Mell.:

    dag kindje!
    wanneer gaan wij skype?!
    ik ga nu even op Karina d'r fb kijken!
    ben benieuwd.
    loveyou

  • 06 April 2011 - 07:45

    Manon:

    Ik heb ook spierpijn! Op mn rechter bovenbeen, aan de achterkant. We gingen zelfverdediging doen op school, maar heb amper wat gedaan. Dus echt raar!
    Haha je bent echt een losertje met je kleurplaten(L)
    xxxxx loveyouu

  • 06 April 2011 - 10:37

    Petra:

    je kaartje is gisteren binnegekomen x x x petra

  • 07 April 2011 - 09:53

    JImmy:

    DIEF maar ik heb je kaartje gehad (K)(K) je broetje ik heb hem nog niet gelezen mag nog niet ligt op dat kantoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 44183

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: