Catastrofe - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Catastrofe - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Catastrofe

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

04 April 2011 | Spanje, Madrid

Eergister was weer een ware catastrofe op het werk. Zo erg heb ik het nog nooit gehad. Het was overal heeeeeeel erg druk en het was een grote teringzooi.

Ik begon lekker rustig om 5 uur en was echt vrolijk. In het restaurant heb ik echt lekker gewerkt. Ik stond met leuke collega´s en de tijd vloog voorbij. We waren de hele tijd liedjes aan het zingen en lekker gek aan het doen. In het begin was het gewoon lekker bedrijvig en later werd het echt druk. Maar er waren geen problemen. Totdat ik boven kwam in de Bar Salon. Ik kwam aan en moest een espresso maken. Ik naar het apparaat en letterlijk alle kopjes die er stonden waren gewoon vies. En niet gewoon een beetje vies maar de koffievlekken stonden er nog zo in alsof ze nooit afgewassen waren. Toen was ik al chagrijnig want ik hou er niet van om mijn werk te beginnen in een grote bende. Toen kreeg ik bonnetjes met 4 Irish coffee. Geen probleem dacht ik, dat zou ik zo gemaakt kunnen hebben. Tenminste als de koffie niet op was. Ik heel snel nieuwe koffie gezet bleek het filter dubbel te zijn gevouwen en kwam er alleen maar water uit de kan. Dus heel snel weer een nieuwe pot gezet. Was het filter weer dubbelgeslagen. Ondertussen moest ik al 7 Irish coffee maken en wat cafe con leche. Via de espresso automaat maar gewoon koffie gezet en ondertussen een nieuwe pot gezet. Toen ik daar mee klaar was, was ik echt niet meer te genieten maar wel blij dat ik alles nog een beetje had kunnen redden. Totdat ik me omdraaide en er echt een mega berg met afwas stond.

De hele avond is het 1 grote teringzooi geweest in het office en ik heb nog nooit zo hard gewerkt als die dag. Ben geen moment weer vrolijk geweest tot ik klaar was met werken. We zijn voor de verandering maar even uit gegaan om alle stress even uit ons hoofd te krijgen.

Deze week ga ik even wat minder uit want ik ben vorige week op donderdag na iedere dag uit geweest.

Gister was het ook weer zo druk maar er was geen stress. De tijd ging echt snel en ik heb echt een leuke dag gehad.

Vanochtend werd ik door mijn chef van de bar opgehaald. Hij is nameljk ook trainer in Thaiboksen. Michel is Nederlands maar hij woont hiet al 30 jaar. Samen met zijn broer heeft hij hier een sportschool. Ik vond het echt lekker om weer een keer te kunnen kickboksen. Er moet wel nog heel wat aan mijn techniek gesleuteld worden maar verder ging het best aardig voor de eerste keer in lange tijd.

Vandaag en morgen ben ik lekker vrij. Morgen ga ik met Yori en Karina naar Vecindario om te shoppen. Nouja ik ga gewoon mee voor de gezelligheid want ik heb vorige week al geshopt.

  • 04 April 2011 - 20:21

    Mam:

    hee muts let op je taalgebruik!! (leuk weer ff de moeder uit hangen.) kicken zeker ff kickboxen? Vergeet Melvin niet te smsen. super leuk was het ff te skypen. en ook top om die foto's te zien bij karina. geniet van je vrije dagen, dikke kus en ik hou heeeel veeeel van je

  • 05 April 2011 - 05:21

    Mell.:

    Hahaha echt n nerd ben je!
    niks gekocht?
    jij ben echt vervelend aan de phone.
    zit ik met je te praten praat je met 100 andere mensen of ga je popcorn ete :P sukkel!
    Oh weetje ik stuur je weer n email hahaha
    loveyou (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 44217

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: