Verandering - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Verandering - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Verandering

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

01 April 2011 | Spanje, Madrid

Deze week ben ik op gister na iedere dag al uit geweest. Ook vanavond gaan we weer. Voor iedereen die foto´s wil zien. Je hebt pech! Haha nee, binnenkort geef ik even de facebook van Karina en dan kunnen jullie daar even kijken. Het kost me echt te veel moeite om zelf te doen.

Mijn rooster is deze week eindelijk een keertje anders. Gelukkig want ik was wel toe aan wat verandering. Gister heb ik in de Lobbybar gewerkt en vandaag heb ik in de Poolbar gewerkt.

Eergister gingen we uit omdat de Ierse meisjes die hier stage liepen naar het andere Gloria Palace hotel in San Agustin zijn gegaan. Dat betekend dus ook dat Jacqui weg is uit onze kamer. Ik vind het echt jammer dat ze weg zijn. Ze zijn echt heel leuk en we hebben de afgelopen weken echt veel lol met ze gehad. Gelukkig is San Agustin niet zo ver dat we nooit meer langs kunnen gaan en we hebben besloten om over een tijdje in San Agustin uit te gaan met ze.

Morgen hoef ik pas om 5 uur te werken in de Bar Salon dus ik kan het lekker laat maken vanavond.

• 02 April 2011 - 08:56

Mell.:

haaii!
    haha echt leuk met je belle gister!
    je bent grappig!
    Niet teveel uitgaan he!
    en geef dan dr fb?! hallo je komt al bijna thuis en heb amper nog wat gezien.
    Ik liebe you! (L)

• 04 April 2011 - 20:23