Anfi beach - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Anfi beach - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Anfi beach

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

29 Maart 2011 | Spanje, Madrid

Vandaag zijn Danique en ik met de bus naar Anfi beach gegaan. Dat is een strand wat hoort bij een heel complex dat Anfi del mar heet. Het resort is zo verschrikkelijk groot dat je het je bijna niet voor kunt stellen als je het niet hebt gezien.
Als je in het midden van het strand staat zie je overal om je heen gewoon hotel. Ook het strand en de winkeltjes die bij het complex horen zijn heel luxe en mooi. Er zit zelfs een haventje in het complex met echt mega grote boten.

Danique en ik hadden besloten om bij de Anfi watersport eens een waterfiets te "huren" voor een uurtje. We konden er natuurlijk niets van en er hebben twee personeelsleden op jetski's moeten helpen om ons een beetje de goede richting in te krijgen. Het was wel lekker om even op het water te zijn en we zijn ook een aantal keer gaan zwemmen. Maar elke keer als we weer gaan zwemmen ging onze boot (in de vorm van een auto) met de golven mee en waren we hem weer kwijt.

Terug bij het hotel hebben we lekker lui bij het zwembad gelegen. Het was overdag 33 graden en rond een uur of 7 scheen de zon nog steeds volop en was het rond de 26 graden. Toen we genoeg kregen van de zon zijn we gaan douchen en heeft Yori ons er onder vandaan getrokken omdat de lerares in de slaapkamer stond.

Onze lerares Spaans is vanuit Nederland een aantal dagen hierheen gekomen om even te kijken hoe alles gaat. We hebben 10 minuten na het douchen even afgesproken in de Lobby bar om gezellig bij te kletsen met haar en haar dochter. Daarna zijn Danique en ik even naar Europa centrum gelopen om beltegoed te halen. Om daarheen te moeten lopen moet je een berg op en die is echt wel heel stijl. Na een paar minuten hadden wij dus al behoorlijk veel spijt dat we naar dat winkelcentrum zijn gelopen.

Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed. Ik ben moe geworden van het niets doen en vooral mijn ogen zijn heel moe. Morgen moeten we er weer vroeg uit omdat we om 10 uur een afspraak hebben met onze lerares. Dan moeten we even alle papieren regelen ofzo.

  • 30 Maart 2011 - 05:50

    Mell.:

    Dag meisje!
    Ik ben zo blij met je email.
    Ook al ben je er niet, t helpt wel hoor!
    Ik heb terug gemaild.
    T is echt heel moeilijk, word heen en weer geslingerd. mja komt goed.
    Je hebt helemaal gelijk!
    Ik hou van je, probeer niet van bergen af te vallen enzo!
    Weetje wat ik ook zo leuk vind, dat jij zoveel foto's hebt gemaakt en laat zien!
    haha Loveyou meisje!
    kuskuskuskuskuskus

  • 30 Maart 2011 - 07:24

    Anita:

    wat grappig dat Mel dat zegt van die foto's. Daar wilde ik ook over beginnen, mogen we meekijken Laris? :) Have fun, xxxxxxxxx

  • 30 Maart 2011 - 14:26

    Manon:

    Hahaha wat een kneusies zijn jullie. Ik wil ook wel s foto's zien meisjepeisje(a) xxx loveyouu.

  • 30 Maart 2011 - 20:48

    Moos:

    Moos ook! dikke kus

  • 31 Maart 2011 - 13:05

    Mam:

    Ook ik wil foto's zien!!
    Hou van je lieverd en mis je!! Super die berichtjes allemaal. Leuk dat je lerares er is, gezellig, toch? Veel plezier en tot schrijfs. dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 44184

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: