Driving lesson - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Driving lesson - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Driving lesson

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

05 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Vanochtend de kinderen klaargemaakt voor school en ontbeten met ze. Dat ging een stuk sneller dan verwacht dus hadden ze nog wat extra tijd om in de tuin te spelen. Zo kon ik even lekker gaan zonnen voor ze naar school moesten. Uit school heb ik even stofgezogen en daarna ben ik met Ric mee geweest om een nieuw slot voor de deur te kopen omdat de vorige gebroken was. Ik mocht mee omdat ie me tegelijkertijd de rest van Adelaide kon laten zien. Echt een hele mooie omgeving! Ric is opgegroeid in Blackwood en kent zo'n beetje de hele geschiedenis uit zijn hoofd. Ik leer echt veel leuke dingen over de stad zo. Ook mag ik dingen die ik graag wil doen of zien aangeven zodat we dat allemaal kunnen gaan doen. Om 12 uur 's middags had ik rijles. Aangezien ze hier aan de andere kant van de weg rijden en in een automaat, leek het ons handig om eerst een lesje te nemen voor ik met kinderen in de auto ga rijden. Het ging eigenlijk heel goed. Behalve dat ik steeds de ruitenwissers aanzet in plaats van richting aan te geven. En ook reed ik bijna de verkeerde kant op bij de rotonde. Dus was wel even goed om een rijlesje te nemen. Het was de bedoeling dat ik er een paar zou krijgen. Maar de instructeur was impressed by my skills! Hij vindt dat ik heel netjes kijk en het viel hem op dat ik mijn spiegels goed gebruik. 's Middags heb ik meteen maar gereden naar de school toe om wat te oefenen. Toen de kinderen in de auto zaten heeft Julianne het overgenomen. Zo blijven we dat nog even doen tot ik helemaal gewend ben. Na het eten, dat overigens weer heerlijk was, ben ik met Ric samen naar de sportschool gelopen. Ik was gister mijn bankgegevens vergeten dus moest me nog even in laten schrijven. Ric is nu al overprotective en heeft de mensen daar gewaarschuwd dat de jongens me niet lastig mogen vallen. Terug thuis hebben we up and down the river gespeeld. En ik was echt de grootste loser. Net klaar eigenlijk en ga zo maar slapen. Jullie allemaal een fijne dag!

  • 06 Februari 2013 - 10:35

    Ingid:

    Haha, ik zei het al; rotondes en kruispunten zijn echt ff wennen. Gewoon met het verkeer meegaan.
    Het ziet er allemaal leuk uit en volgens mij zijn het inderdaad heel coole mensen, zoals ze met je omgaan. Veel plezier nog en werk ze!

  • 07 Maart 2013 - 14:10

    Mell:

    Haha knap hoor meisje!
    ben trots op je!
    behalve dan met t spel haha maar dat komt nog wel!
    tenzij ik mee zou doen, want ik ben overalgoed in!
    Duuuuuuh :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 44140

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: